sobota 26. října 2013

Roztříštěné volby v Česku - pat, kde navíc KSČM posílila!!!

Asi to sem moc nepatři, ale musím.. a je to smutný (Libor)... První jednání o vládě: Sobotka se sešel s Filipem...první titulek, který jsem si přečetl po skončených volbách v Česku, titulek patřil serveru Seznam.cz. Takže ČSSD a komunisti. No, trochu více strašidelný probuzení. Navíc i Úsvit Tomia Okamury bude mít své poslance, tohle nechápu. K tomu sedm stran se dostalo do Sněmovny, což nevěstí nic dobrého - moc jedlíků na jeden koláč a bude z toho guláš, který nebude nikomu moc chutnat a za pár měsíců budou politici odkazovat na to, že vzhledem k výsledkům voleb nemohli plnit svůj program, protože každý musel od toho svého více či méně ustoupit. A jestli se si začne hrát ještě prezident Zeman, tak tu může být prozatímní Rusnokova vláda déle než je zdrávo. Volby proběhly, ale nikdo silný mandát nezískal, což je problém. Každopádně dva poznatky...KDU-ČSL má po třech letech zase poslance, to je lepší zpráva, to horší a snad nejhorší je, že komunisti oproti minulým volbám posílili (o tom se může ČSSD, TOP 09 i ODS jen zdát) a teď si komunisty "vítězná" strana vybrala jako první k jednání. Nevím, jestli se mi bude chtít vracet...

2 komentáře:

  1. Já bych vám toho zubaře zdražil nejméně trojnásobně. Jste proletář kterého vítr zanesl do Austrálie a makáte za jídlo a střechu nad hlavou. Ale politika v ČR vám na srdci leží přímo vlastenecky. Vaše postoje by se daly chápat byl-li byste majitelem továrny, či velkostatkářem. Připomínáte mi velkotovárníka který volí a podporuje komunisty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec mi to nedá a musím si k tomu něco napsat, protože člověk, který se schovává pod přezdívkou Respirateur Kugelig, mě musí hodně dobře znát, když ví o větru, který mě zanesl do Austrálie, který ví, že makám za jídlo a střechu nad hlavou. Buď je to soused, který se ale stydí za to co píše, takže vymyšlené jméno, nebo to je někdo, kdo asi není moc spokojený sám se sebou. Pokud by to myslel v dobrým, tak by mi přece nepřál třikrát dražšího zubaře. Pane Respirateure Kugeligu, to bych přece nezaplatil, žiju a makám tu jen za jídlo a střechu nad hlavou :-). A pokud si myslíte, že volím komunisty, tak bych doporučil si přečíst článek ještě jednou, myslím, že v něm není zakuklená tajenka, kterou by nešlo pochopit.

      Vymazat