neděle 2. listopadu 2014

Multikulturní směna a pak směr Glebe

 Pondělí. Poslední den volna, nucená dovolená po pěti týdnech končí. Nový šef v pátek zavolal a povolal mě o týden dříve. Zítra první nástup, slušnější oblečení nakoupeno, nervozita na pochodu, není co odkládat :-).
 Dneska jsem zajel ještě na Manly, přišlo mi, že si mám vyzvednout kus čtvrtky za projití školy. Jedna skončila, příští týden začíná nová. Ale už na jiné adrese. Kvůli práci vše přemísťují do města - školu, bydlení.
 Na mé místo ještě v současném bydlení se už tlačí zájemci. Eddie letí do Evropy, tak byt pronajme. A je to tu veselý. Jednu noc tu už spala Argentinka s přítelem z Ameriky. Na dnešek zase párek z Japonska. První si pořád povídali, druzi skoro ani slovo, takže se to vyrovnalo :-). Proč tady spí takhle, se neptejte, nemám kapacitu tuhle multikulturní směnu popisovat. Vydržím do víkendu a pak směr Glebe, to bude můj nový australský přístav. I když k vodě bude krapek dále, ale všude je něco, co si jeden najde.
 Přístav na Manly
 Hlavní třída na Manly, v pondělí dopoledne klid.
 Vylidněná pondělní pláž.
 Z druhé strany taky.
 Školní pozdrav.
 Tak to už není Manly ani Dee Why. Kousek odsud se budu stěhovat. No, kousek, asi 20 minut mhd.
 Lákadlo pro turisty je otevřené k prohlídce.
 Vodní taxi.
 Výlet a pohodlí. Poslední je jako z 19. století. Přitom stojí vedle sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat