Minulý týden jsem byl ve škole, došel jsem si na studenský servis, abych se ujistil, že vše chápu. Myslím tedy můj další nástup. Bylo mi přislíbeno, že cca v úterý dostatu mail, kde vše bude popsáno, protože on-line systém prý výjimečně nefunguje. Tak jsem čekal, čekal a čekal. Nakonec jsem se ve čtvrtek sebral a šel do školy sám. Po menší nejistotě slečny na studenském servisu, povolání zkušenější a ostřílenější kolegyně, protože tahle byla v záběhu, poté jeden telefonát a po deseti minutách jsem držel v ruce papír.
Začínám v sobotu ráno, poté také neděle. Prostě na tři měsíce mám víkendy plný. Večer, když jsem přijel z práce, tak jsem otevřel mail, a co tam bylo? Psal mi šéf servisu s oslovením . Drahý studente....poslal mi v příloze papír, který jsem už měl a v případě otázek se mám kdykoli obrátit.
Jsem vděčný za takovou ochotu, ale má to háček. Vedení se samo o sobě, myslím tím rozpis studia, kdy má kdo a kam nastoupit, neozve, ačkoli má adresy, telefon. Až když člověk dorazí, něco zjistí, tak sednou ke stolu a napíší. Tohle se stalo už podruhé. Nevím, co by se stalo, kdybych ve čtvrtek do školy nezašel a čekal u počítače na očekávavou zprávu. Možná by se ozvali za tři měsíce, že mám zaplatit další školné :-). Nic takového se ale nestalo, doufejme, že podobný svobodomyslný přístup zvolí i při posuzování mého studia ekonomie. Nebránil bych se. Po angličtině a prvním zdejším vyučovacím dílu začíná druhý. (psal Libor)
Žádné komentáře:
Okomentovat