čtvrtek 23. října 2014

Šest týdnů vynucené dovolené a nová škola, víza

 Tak už kroutím čtvrtý týden z dovolené. Nakonec jich bude celkem šest. Proč, to asi nemusím psát. Žebra už jsou lepší, ale že bych si chtěl už dát gymnastickou sestavu, tak to zase ne. Ještě mají přes dva týdny na léčbu, pak zpátky do zápřahu. A to dvojitého. Dneska jsem zajel co city, byl jsem busem, zpátky lodí a busem. Bez auta je všechno nějak pomalejší.
 V práci se mám hlásit 10. listopadu, taková je dohoda. No a ve stejný týden zasednu opět do školních lavic. Byl jsem v agentuře, probrali jsme to pořádně a došli ke konci, že musím už teď, žádný termín po letních prázdninách až na konci ledna, ale teď. Pokud bych chtěl déle, musel bych chodit minimálně tři týdny každý den na angličtinu, což tedy nebudu ani omylem. Takže od listopadu mám Diploma of Marketing. Takže ještě pár vyplněných papírů, dokladů, nějaká ta finanční platba a budou nová víza. A taky bydlení, stěhování mě za novou příležitostí nemine.
 Taky jsem se dneska potkal s novým šéfem, přinesl mi na zkoušku firemní košili, aby věděl velikost. Trefil se, teď mě čeká ale horší věc. Musím si koupit slušnější kalhoty a boty. Konec sportovní ležérnosti a pohodě. Jestli má cenu se ještě v mých letech předělávat :-). Takže nákup. A takový mě moc nebaví, takže musím přemluvit a najít opačné pohlaví, které mě k tomu dokope a vybere. Život je boj :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat