neděle 14. září 2014

Škola hotova. Co dál? To je otázka :-)

 Hotovo, po osmadvaceti měsících a dvaapadesáti zkouškách mám padla. Dneska mi byl doplněn podslední výsledek, prošel jsem. Přistálo mi hodnocení 71 % ze 100%, ale koho by to trápilo, že tak dalece od stovky. Už na začátku jsem si dal jasnou laťku, přelézt 50%, což je minimum, stalo se, dokráčel jsem k certifikátu Diploma of Management. Tímto posílám díky těm, kteří pomohli :-)).
 Jestli mi k něčemu kus čtvrtky bude? Nevím, ani teď hlavně neřeším, mám víza ještě na dva měsíce, což znamená zdejší jaro bez školy a koncem listopadu, když se bude blížit léto, tak bych měl balit kufr a vracet se do domoviny a hledat si obživu zase na jiným kontinentu.
 Ale.
 Asi ne. Vím, jak to bude patrně dál, ale klidně si nechám poradit, třeba někdo překvapí, třeba přijde neodolatelná nabídka a já opustím zdejší slunečné podnebí a půjdu například do zimy, kde rtuť teploměru kráčí úplně opačným směrem - to je kupříkladu Kanada:-) Brrrr, zima. Nebo Zéland a daleké pastviny? A co Asie? Rýži jím každý den, to by problém nebyl. Nebo co já vím :-). No, nechám se překvapit :-)
 Takže jedna rozvitá otázka: Mám zůstat a prodloužit víza (opět bych měl studentská víza a na jak dlouho), mám se vrátit domů a nebo to zabalit a zakotvit zase někde jinde? 
 Čekám na odpovědi :-). Nechám tomu tak dva týdny a pak podám rozhřešení :-).

4 komentáře:

  1. Jednoduchý, po mý zkušenosti 3 roky Au, pak 1 NZ, 1 UK, a nakonec 8 let zpátky CR...Zůstaň a prodluž!!!!!!!. Honza

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, zatím co jsem sesbíral rady a porady, tak jsou jednoznačný, od tvé se neliší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy není nic jednoduché, a do hlavy Ti nikdo nevidí, ale myslím, že Tě trochu poznám a chybí Ti Tvá práce a to je psaní a hlavně o hokeji, takže bych viděla další cestu a to je země javorového listu.
    Ale nejdůležitější je, aby byl člověk zdráv, spokojen a pak vše záleží na každém, jak se rozhodne! Je to Tvoje volba, radit můžeme, ale je to Tvůj život, proto dej na Svůj instink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě zajímalo, kdo mě trochu pozná....je někde za rohem, je na druhým konci světa? :-).. Psaní mi chybí, ale to už jsem částečně vyřešil, začal jsem psát o NHL pro jeden nový server v Čechách. V Kanadě jsem byl tři týdny na olympiádě, ve Vancouveru bylo krásně, ale já rád, hodně rád teplo, takže Kanada zatím nevítězí. Jinak ale díky tip.

      Vymazat