pondělí 18. srpna 2014

Auto usnulo a ani si neškytlo (doplněno o verdikt)

 Asi byl dlouho klid pod bílou pošťáckou karosérií, takže zase trochu automobilového vzruchu jsem se dočkal. Dojíždím dnešní balíkový příděl, už se vidím na obědě, doručím balík, zbývalo jich jak prstů na jedný ruce, v tom ale nic, ticho jako po pěšině.
 Otočím klíčkem, vše se rozstvítí, rádio vyhrává veselou notu, ale motor si zdřímnul, ani si neškytnul. A kdž píšu, že nic, tak nic. Jako když si dáte na uši sluchátka a ještě přidáte dvojitou vatu navíc. Dokonalé ticho. Tak takhle jsem slyšel já motor. Baterie před pár měsící nová, jenže Ford má dvě, startér to samé, takže tady by problém být neměl.
 Kde je tedy nesnáz?
 Poslední dny tu hodně prší, prý možná něco navlhlo, nebo také něco s přepínačem. Každopádně jsem žhavil telefon, boss poslala jednoho Inda, ten mi pomohl rozvést balíky a hodil mně k Yezzitovi, což je nejvyšší. Ten vzal auto a my se vrátili k tomu ospalci, který se stále neprobral a dřímal. Přidělali lano, on mě roztráhl a bylo po spánku, tranzit se probral a zvesela vrněl.
 Ale jak dlouho? To je otázka.
 Ještě klika, že naskočil, protože pak bych musel řešit odtah, což by asi nebylo nejlevnější, tady se totiž nemůžou auta tahat na laně, dozvěděl jsem se dneska. To jsou věci na druhým konci světa :).
 Takže dokud byl živý, tak jsem zajel do servisu, tam snad zjistí co a jak. Zítra mám vědět víc. Snad to bude kravina, na kterou se vztahuje záruka, což by znamenalo - bez placení. Uvidíme. Jinak....no, jinak to zaplatím, jak jinak :(.
 Jinak přidávám jednu fotku, jak to tady taky může vypadat. Sice tu je přes 300 dní slunečných, ale někdy se prostě nevydaří..
 Abych nepsal nový článek na tři řádky, tak doplním tento - auto už zase jezdí, problém byl, že se vyšťavila startovací baterie, takže proto ani otáčka při startování. V servisu jsem zaplatil, dal jsem hodnému pánovi kreditní kartu a on mi z ní odejmul 308 zdejších peněz :-). No, hlavně, že zase tranzit trandí.
 Tam, co není nic vidět, je Sydney...
a takhle to vypadalo před pár dny...fotka jen z vedlejší ulice...

Žádné komentáře:

Okomentovat