Nevím jestli je to více známka lenosti nebo praktičnosti - každopádně jsme se tento týden rozhodli ušetřit čas strávený pobíháním mezi regály v supermarketu a objenali jsme zboží online. Místní vědí, že tady v Austrálii jsou de facto 2 hlavní konkurenti, co se týče nakupování potravin - Coles a Woolworths. My jsme první online objednávku učinili na coles.com.au, nicméně je jisté, že konkurent nabízí podobnou službu, takže nevím jestli budeme příště nakupovat u Woolworthsu, aby byla nějaká možnost srovnání, ale s dodávkou Colesu jsem byl spokojen takže nemám moc důvod zkoušet něco jiného.
Třeba jsem měl jenom štěstí na příjemného doručovatele, který dělá svou práci, tak jak si jeho nadřízení představují a příště mě může potkat mnohem horší zkušenost, ale první dojem je velmi dobrý. Dobrým argumentem, proč to zkusit je pochopitelně také fakt, že při první objednávce nad 100 dolarů je doručení zdarma - no a hned na faktuře se člověk dočte, že doručení zdarma při útratě 100 USD a více Coles nabízí každou středu - časové rozpětí dodávky si pochopitelně určuje zákazník, jen je třeba neváhat, zájem je patně nemalý. Opravdu tu nechci dělat levně reklamu a vím, že jsme měli i špatnou zkušenost při osobním nákupu masa v Colesu, jen se mi ta služba líbí a doručené zboží odpovídalo standardu - žádná povadlá zelenina nebo maso těsně před lhůtou spotřeby. Pokud má někdo zkušenost se servisem konkurence nebo podobnou či odlišnou zkušenost u Colesu, může se podělit.
Žádné komentáře:
Okomentovat