pátek 3. ledna 2014

Pět dní na severu v 28 obrazech

Jak jsem slíbil, tak plním. Dostal jsem fotky, provedl selekci a nahrál 28 fotek z pětidenní cesty na sever, kde jsme ujeli 1300 kilometrů a dojeli až na Coffs Harbour, což je cca 600 kilometrů od Sydney. Takže čtyři dodávky a osm českých cestujících. Abych nezapomněl a nebyl nezdvořák, fotky jsou od Mirečka a Karla, kteří fotili, ale taky od "Pralinky" :-)

 První zastávka a první dlabanec, já se rvu v autě šunkou, byl jsem nařčen, že jsem uvnitř proto, abych se nemusel dělit.
 Po jídle uličkou k oceánu.
 Večerní siesta první den, na pláži kromě nás nikdo nebyl.
 Big Banana - velká atrakce, kde je "povinností" se zastavit, ale uvnitř to vypadá jako v normálním kiosku. Dal jsem si dva banány v čokoládě, ale banány byly zmrzlý, takže chuť banánu skoro žádná.
 Něco z přístavu.
 Ten samý přístav.
 Zašli jsme na vyhlídku, teď už to je v pohodě a nikdo nebrmblá, je to totiž z kopce.
 Pohled z parkoviště.
 Čtyři dodávky do čtverce a uprostřed české hájenství.
 Mireček hledá něco v našem autě, určitě našel, protože podle všech bylo v našem autě všechno, prý i to co nám nepatřilo.
 Odpolední dýchánek, až mi z toho vylezla na čele double žíla.
 Čtyři dodávky dorazily do jednoho z cílů.
 Gril - ty jsou skoro u každé pláže, stačí mít jen co na něj - zapnout a už se griluje.
 Další místo pro nocleh.
 Samé místo, jen jiný záběr.
První zastávka a vyjíždíme - nakoupili jsme ledy, aby chladily pitivo.
 Noční sedánek na pláži, policajti jezdili kolem, ale byli jsme v klidu, tak žádná z jejich asi 15 návštěv nedopadla nezdarem, pokutou či nějakým prohřeškem.
 Za pár minut výšlap na vyhlídku - Michal, já, Honza a Karel, Mireček fotí a kopretiny jsou vzadu.
 Verča alias "Pralinka" velí Karlovi, který nestíhá.
 Fotka nic moc, ale všichni se ji smáli, tak ji dávám pro pobavení.
 Ten tam byl taky.
 Ručně připravované hamburgery, snad nejlepší jídlo, který jsme měli během pěti dnů, dal jsem cca 400 gramů na jeden zátah, byla to krása.
 Konvoj na cestě.
 Viděli jsme tisíce a tisíce krav, stovky cedulí upozorňující na klokany, koaly, ale ty jsme neviděli, jen ty krávy.
 Jako na Šumavě.
 Pod dohledem policie.
 Položit asfalt tady, kde desítky kilometrů nic není, to musela být šichta.
Co tady napsat? - Most, auta, voda a Mireček se nudil.

Žádné komentáře:

Okomentovat