pátek 11. října 2013

Když nevíte jak uvařit vajíčko, zavolejte na "vaječnou" horkou linku


vejce legální fotografie z fotobanky www.pixmac.cz


Že je v Austrálii pár věcí trochu jinak, než je člověk zvyklý, to člověk předpokládá, takže se spoustě věcí nedivím, prostě jde jen o jinou kulturu. Teď jsem však narazil na věc nad kterou mi zůstává rozum stát. Kromě toho, že jsem se dočetl, že je dnes světový den vajec, jsem totiž také zjistil, že v Austrálii existuje speciální telefonní linka, na které vám zřejmě nějaká fundovaná hospodyňka radí volajícím, jak správně uvařit vajíčko. "Boil an Egg" hotline má číslo 1800 800 024. Dokonce i na webu news.com.au za tímto číslem pro jistotu do závorky uvádějí - ano, opravdu existuje něco takového jako vaječná horká linka.
Celkem by mě zajímalo jaká je na tomhle čísle průměrná denní frekvence hovorů...pokud se tedy nejedná pouze o linku, která je v provozu jen ve světový den tohoto pokrmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat