středa 23. ledna 2013

Přebíhavost číslo 7, kupecké počty a návrat pana 4T

Ale to je překvapení, vážení :-). Kočování s balíky pokračuje. (píše Libor). Nebudu jmenovat už lokality, protože si je už pořádně ani nepamatuju. Takže. V pondělí a v úterý jsem dělal novou oblast, to bylo o těch serpentinách a koních. Ve středu ráno před pátou dorazím do depa a novinka. Budeš jezdit něco jinýho, Michal má dva týdny dovolenou od příštího týdne, pojedeš s ním, poznáš to, pak budeš dělat jeho rajón. Ok. Tak to mělo být až do pátku. Jenže ouha. Dneska další změna. Šéf nechce platit mé výjezdy s druhým druhem, platit dva za jednu trasu, což se nedivím, takže jsem dostal něco jiného do konce tohoto týdne. A pozor! Ano. Opět ulice, které jsem ještě neobhospodařoval. Začínám třetí měsíc u Australian Post a už jsem na sedm různých tras po ránu vyrážel. Střídám to jako ponožky. Nehraničí to už s prostitucí? :-) Má to ale své výhody, nikde se dlouho nezdržím, k tomu nejezdím pořád ve stejným autě, takže pro případné ztěžovatele jsem těžko dohledatelný, jsem pro všechny jen doručovací přízrak, který se zničehonic objeví u jejich dveří a zase vmžiku zmizí a nevrací se. V úterý si jeden Australan z čísla 17 jedné nejmenové ulice třeba fotil mé auto. Nemám tušení proč, ale zadkem jsem mu stál ve vjezdu, tak možná proto. Pokud tam od té doby čeká, že mi dá políček, má smůlu, tahle ulice je pro mě historií. "Všechno budeš znát, pak tě tu udělám šéfem," prohodil ráno šéf a bylo mu do vesela, když jsem naložil várku a vyrážel na další nepoznané. I nejvyšší, tedy majitel, dostal informaci, že na jednom místě moc času nestrávím, tedy se nestačím oblast naučit a už klušu jinam. Ale během února by to mělo přijít, přece nejde být pořád jako klika od flašinetu a jen se točit a točit. Ale i ta klika má výhodu, patří pořád jednomu flašinetu :-). Má přebíhavost se má zastavit a měl bych dostat něco nastálo. Co, kdy? To neví ještě dneska vůbec nikdo :-). Ale možná to bude s vlastním autem. Majitel si chce promluvit o autech, kterým končí leasing. Někteří už to takhle mají - člověk dostává více za balík, ale platí si sám benzín, případné opravy, pojištění a splácí auto. Jestli se to vyplatí, jestli se to opravdu uskuteční, to se zatím neví. Ale brzo se to dozvím. Je to vcelku jednoduchý. Jde o kupecký počty, na to nepotřebuju znát účetnictví od pana 4T :-). P:S. Jinak toho pána co jsem měl na účetnictví, tak ho budu mít od příštího týdne opět. Jen ale na jiný předmět.

Žádné komentáře:

Okomentovat